mandag 12. desember 2011

Wunderlist, har du hørt om det?


I dag her jeg tipset om et smart vektøy på nybloggen min.


Har du noen ganger følelsen av at hodet er fullt av alt du skulle gjort, av planer du har lagt, og av avtaler som du vet er nært forestående. Kjennes det noen ganger som om alt et et eneste stort kaos, og orden en slags utopi. Selv sverger jeg til lister!

Jeg er litt av ei listeguri, om jeg må si det selv. Ikke fordi jeg er så strukturert og ordentlig av meg, nei snarere tvert i mot. Hvis tilværelsen ikke skal bli helt etter ’sjødragan i Berlevåg’ og livet som det ’faller seg’, så trenger jeg lister og planer. For meg er lister en helt vanlig del av hverdagen. De siste ukers flytting har krevd sine lister, jula har sine lister, alt som ikke blir prioritert midt i flyttingen skaper sine . Og så har du mathandlelista, julegavelista og lista for prosjekter på vent. Lista er lang, for å si det sånn. Og de er mange. Og ofte på papir, et eller annet sted.
Nå har jeg imidlertid funnet et verktøy for listefolk som meg selv.....
Se her for å se mer.
jeg setter stor pris på kommentarer og 'liker' fra dere medbloggere.
Alt godt i adventstia fra
Eirin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen inn, kjære du.
Hvis det jeg skriver setter i gang noen tanker hos deg så må du gjerne kommentere. :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...