onsdag 9. desember 2009

Facebook og fiskesuppe.


Ikke et medie, men grusomt deilig sosialt! Fiskesuppe på kok.


Jeg har en journaliststudentvenninne som i disse dager skriver hjemmeoppgave om Sosiale medier. Jeg har vært litt med ved å være en av flere som sier litt om mitt forhold til dette. Selv er jeg på Facebook, syltynt på Twitter og så skriver jeg blogg. Det er ikke lenge siden jeg ikke visste noe om noe av dette, kjennes det som. For tre år siden, som jo er nesten i går, var dette fremmedord i min verden i alle fall. Så fort vi venner oss til, og gjør nye ting til en del av hverdagen. 


Ha en god onsdag 9. desember i og utenfor de sosiale medier. Og gi deg selv en klem.

3 kommentarer:

  1. sosliale medier er inn, det er superbra og verdifullt! har jo blitt slik at venner som ikke har facebook, føler eg på lik linje som om de ikke har mobil...

    takk for knallhyggelig hilsen, tromsø i mitt hjerte...
    klem, magny

    SvarSlett
  2. Dette så da riktig trivelig og sosialt ut!
    Som en eldre dame har jeg aldri lært så mye som jeg nå gjør av mine bloggvenner! Det er en ny verden for meg !
    Ha en fin onsdag!

    SvarSlett
  3. Jeg er gammel forumianer. Facebook "fant" jeg i sommer, men Twitter er jeg ikke på. Blogg og fjesboka holder i lange baner for meg.

    SvarSlett

Velkommen inn, kjære du.
Hvis det jeg skriver setter i gang noen tanker hos deg så må du gjerne kommentere. :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...