lørdag 13. februar 2016

Skrivekunsten

Vær ikke i tvil et sekund


En gang
for mange år siden var det noen som gav meg denne lappen. Det var ment som et kompliment, men jeg trodde ikke helt på det. Likevel var det noe som ble sådd den dagen. Jeg kunne ha smilt, takket pent, og kastet den. Men jeg tok vare på lappen, gjemte ordene i mitt hjerte og trodde på dem. 

I dag oppfordrer jeg deg til å gjøre den til din. Tro at du kan, og gå i gang. Skriv litt hver dag og bli på den måten gradvis sterkere og sterkere i skrivemuskelen din. 

Og så plutselig en vakker dag, så er du ikke i tvil; du kan jo, du også. Du kan skrive for å huske på, for å minnes det som du tror var der, eller for å glede deg selv og andre med historier som kunne vært sanne.

Lørdagshilsen til deg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen inn, kjære du.
Hvis det jeg skriver setter i gang noen tanker hos deg så må du gjerne kommentere. :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...