søndag 1. november 2009

Nå er Cora kommet i hus.



Nå er jeg endelig blitt hundemamma til Cora, en Dvergscnauzer frøken som jeg er formamma for. Det vil si at hun enn så lenge egentlig tilhører oppdretter, men hun bor her, og blir min helt og fullt på sikt. Det er nesten som å bli småbarnsmor igjen, merker jeg. Jeg er like bekymret, og opptatt av å gjøre alt rett som jeg var med ungene, men håper det fort går seg til slik at jeg ikke trenger å stå å se på at "barnet" tisser og bærsjer så alt for lenge. Og at vi snart kan gå turer som er lang nok for oss begge to. Og jeg har forvisset meg om at dette er en hunderase som, størrelsen til tross, kan gå lange fjellturer.  Det blir nok både bilder og historier om det vi to gjør sammen her inne på bloggen.

6 kommentarer:

  1. Skjønne lille vesen. Jeg gleder meg til turbilder og historier, for jeg vet det blir mange av dem. Nu fikk jeg nesten lyst på hund igjen. ;-)

    SvarSlett
  2. Få deg hund, gumor! Så kan vi utveksle historier og bilder. Hvis du har hatt hund før, så vet du jo godt hva du gjør. Anbefaler denne rasen. ;-) Ha en god ny uke, Hanne!

    SvarSlett
  3. Himmel og hav så søt:) Du har en morsom og krevende og viktig tid foran deg Eirin. Bruk tiden godt, det er en investering!! Ja, denne rasen blir med på de lengste fjellturer og små turer rundt kvartalet. eneste som er litt klabb, er snøklabber på labbene på vinterføret. Mitt beste råd:meld dere på valpekurs så snart som mulig:) Blir veldig gøy å følge dere. Bare spør hvis du lurer på noe. Jeg er slettes ingen ekspert men med hund i huset i hele mitt liv har jeg da snappet opp noe:)
    Lykke til og kos dere:)
    Klem:)

    SvarSlett
  4. Ååååå, æ kommer og hilse på en dag SNART! :)

    SvarSlett
  5. Ååå, hun var nydelig!! Har hatt hund selv, men har valgt å være hundefri nå som ungene har blitt voksne.
    Men må innrømme jeg savner turene og kosen med dem;)
    Kos deg videre og klem;)

    SvarSlett
  6. så kooooselig... vi har vært der du er nå...1
    visste ikke det ble Cora, siden du for litt siden søkte etter et annet navn...

    magny

    SvarSlett

Velkommen inn, kjære du.
Hvis det jeg skriver setter i gang noen tanker hos deg så må du gjerne kommentere. :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...