fredag 15. januar 2010

6 dager igjen..




... til sola stikker fram bak fjellene i sør, her i Tromsø.

Fikk du en sekser på terningen i dag? Gav du deg selv full pott for egne prestasjoner? Vi er ofte, altfor ofte, kritiske til egen person og egne prestasjoner.  Se deg selv i speilet og gi deg en gullsekser, du er enestående og unik, du skårer full pott på din egen skala. Vær glad i deg selv, da kan du være glad i de rundt deg.

Med dette lille, glade budskapet sier jeg god helg til alle. Kjøp deg selv en bukett tulipaner i dag. Det fortjener du, det er dessuten tulipanens dag i dag.

Eirin

4 kommentarer:

  1. Avgåre Kåre for å kjøpe tulipaner! Det trenger jeg virkelig!!!! håper du kjøper til deg selv også :-)

    Klem til deg

    SvarSlett
  2. Hei igjen, Eirin!
    Vannmerket har jeg laget i Photoshop - husker ikke helt oppskriften, men jeg klarer nok å finne tilbake til det dersom du har PS selv?

    SvarSlett
  3. Øøøøh. Ingen sekser på min terning i dag. Har så vondt i hodet at jeg knapt klarer å kaste terningen, og i hvert fall orker jeg ikke se meg selv i speilet. Har ligget på sofaen mesteparten av dagen så langt.
    Meeeen - det går over! Jeg kreket meg forresten ut for å fotografere sola, så det står til liv. Og nå er det helg.
    Ønsker deg en strålende helg!
    Pludrehanneklem

    SvarSlett
  4. jeg gjorde som du sa jeg - og kjøpte meg TO buketter tulipaner! - en til salongbordet og en til spisebordet, men jeg syns kanskje det ville passe med en på kjøkkenet også egentlig......

    SvarSlett

Velkommen inn, kjære du.
Hvis det jeg skriver setter i gang noen tanker hos deg så må du gjerne kommentere. :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...