onsdag 20. januar 2010

Dagen før dagen, 1 dag igjen.



Da er det dagen før dagen her i Tromsø, i morgen er det soldagen hos oss. Etter to måneder uten, viser den seg i morgen igjen over fjellene. Her har mildvær og regnskyer slått seg ned, og jeg synes det ser skummelt ut med tanke på å få se sola i morgen. Men her på bloggen skal dere få se Tromsø i soldagsskinn, det lover jeg. I fjor stemte nemlig alt.

Jeg skal til frisøren i dag, en av byens to økologiske frisører, og er veldig spent. Har lyst til å følge opp det at 2010 representerer noe nytt, også når det gjelder håret. Jeg som tror at endringer er godt og viktig, jeg blir nå satt på prøve når det kommer til egen hårsveis. ;-)

Alt godt ønskes deg, fra meg, i kontrollert endring.
Eirin


12 kommentarer:

  1. Det kildrer helt i maven. Vi glæder os til smukke billeder i morgen.

    SvarSlett
  2. Da får vi vel se før og etter bilder? Jeg var hos frisøren i går, og føler meg som et nytt menneske. Kort og godt. Og farget.

    SvarSlett
  3. Økologisk frisør?? Finnes det også nå ja:)
    Lykke til imorgen...håper regnet gir seg.

    Klem til deg:)

    SvarSlett
  4. ...bilder vil vi ha!!!!!!.....klem herfra

    SvarSlett
  5. ..et apropos til innlegget..før du dør...har du sett filmen "The Bucket List"?....den handler om dette...eegte tema for oss to det over telefon eller en kopp kaffe eller grønn te her eller der..mange tanker...klem

    SvarSlett
  6. Jeg hadde en liten privat solfest (alene, men dog) mandag. Da kom solen tilbake her hos meg etter knappe 2 måneders fravær. Dette vakre lyset fra solen gjør noe med deg. Jeg ble i alle fall mye lettere til sinns når solen viste seg, selv om det kun er snakk om minutter de første dagene.

    Gleder meg til morgendagens bilde hos deg. Hva med håret? Vi får vel ikke se før/etter???

    KOS DEG I MORGEN!

    Klem

    SvarSlett
  7. Så tæt på nu! Pludselig er det der, lyset .. solen. Magisk må det være!
    Ja, kunne vi ikke få et billede af dit nye øko hår? :0) Bortset fra det, god ide med sådan en økologisk frisør, det har jeg ikke set her i DK endnu!
    Knus fra mig

    SvarSlett
  8. Gleder meg med deg;)
    Stor klem..og vi "ses" i morgen"

    SvarSlett
  9. Bare innom for å ønske en god natt og en solfylt morgendag;)

    SvarSlett
  10. Ha en strålende solfest ! Selv om du ikke ser den i morgen vet du at nå er den der! Stor klem og god natt;))

    SvarSlett
  11. Håper virkelig at det blir fint vær hos deg i morgen, så du får sett sola!!
    Jeg reiser i morgen, og jeg får vel sol! 31 g.
    Se gjerne innom, jeg skal ha 3 gjesteblogere.
    Ha det så fint!
    Klem : )

    SvarSlett

Velkommen inn, kjære du.
Hvis det jeg skriver setter i gang noen tanker hos deg så må du gjerne kommentere. :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...