tirsdag 15. november 2011

I dag er selve dagen... for EirinBjornstad.no


...og Eirin har gått med nevene i spenn. For å nesten sitere Knutsen og Ludvigsen. Det har vært en spennende dag og jeg som har født før syntes å kjenne igjen både det ene og det andre, uten at jeg skal gå i detaljer.

Men i dag er altså dagen kommet og jeg har lansert min nye blogg. En blogg jeg ønsker skal gi meg oppdrag og tilbakemeldinger. Her skal jeg skrive, slik jeg har gjort det lenge, og her tilbyr jeg meg å være coach for private og foredragsholder for bedrifter.

I dag, som en "bursdagsgave" ønsker jeg meg hilsner på dagen fra deg, inne på den nye bloggen min.

Og trenger du du min hjelp, må du ikke nøle med å ta kontakt. Takk for følge her, så langt, legg meg gjerne i blogglisten din også med den nye bloggen. Og så gleder jeg meg til å lese kommentarene dine også her.

Her finner du meg nå.

Alt godt til deg fra
Eirin

1 kommentar:

  1. Alt godt til deg også, på selve dagen... Har vært innom dine nye sider og er virkelig imponert. Måtte hell & lykke følge deg videre.

    Det har vært en fornøyelse å følge deg her og jeg kommer også til å bli med deg videre.

    GRATULERER MED DAGEN!

    SvarSlett

Velkommen inn, kjære du.
Hvis det jeg skriver setter i gang noen tanker hos deg så må du gjerne kommentere. :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...