søndag 14. april 2013

Jentehelg og ting på vår måte.

Plippo (som er et av flere kosenavn på lillebarnet på 13) er syk denne helga. Egentlig skulle vi også vært på Senjatur, men feber og stygg hoste gjorde at vi ble hjemme. Så nå er mannen i huset alene på hytta for å pusse opp badet og gjøre det fint for jentene til vi kommer neste gang.

Her hjemme har vi gjort ting på vår måte. Spist det vi ville og når vi ville. Sett jenteting på tv og fylt sofakroken med tepper og puter, pc, Mac og iPad. Og sjokolade må det være.

Ut av dette har det kommet en ny blogg på den unge, og en tilbakekomst til gammelbloggen for moren hennes. Og sannheten er jo at jeg har savnet sludrebloggen min hele tiden. Jeg trives på min nye fine blogg, men jeg savner å være umiddelbar og rett på der jeg er i livet. Livet er de små øyeblikk, de nære stunder og den umiddelbare tanken. Jeg elsker å dele den, og det skal jeg gjøre her.

Så hvis gamle blogglesere vil ta meg tilbake og nye finne veien inn, så er dere hjertelig ønsket.

God søndag fra meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen inn, kjære du.
Hvis det jeg skriver setter i gang noen tanker hos deg så må du gjerne kommentere. :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...