torsdag 7. mai 2009

HotellEirin

I morgen ettermiddag skal jeg på min første opplæringsvakt på Saga! Jeg gleder meg til det. Det eneste jeg ikke slapper helt av med er at uniformen min ikke er kommet og at jeg alikevel må stille i svart bukse, svart dressjakke og lyseblå skjorte. Daa, som om jeg har det! Bohemen, er vel ikke med i Logen, er hun vel?
Jeg ser fram til selve jobben. Tror at vertskapsEirin, får sitt her. Her kan jeg bruke mine gode kunster fra tiden i "Du skal høre mye". En del av produksjonsleder jobben som jeg både likte og faktisk ikke er helt ferdig med.
En annen fordel er jo at jeg oppriktig tror at jeg får muligheten til å skrive når jeg er på nattevakt.
Og så må jeg få nevne at hotellansatte får Meget gode priser på hoteller i samme familie rundt om i hele verden. Blir du med til London, kanskje?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen inn, kjære du.
Hvis det jeg skriver setter i gang noen tanker hos deg så må du gjerne kommentere. :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...