mandag 11. mai 2009

Selg den jordbæra du har!

Det må vel kunne kalles en vellykket helg for fruen når jeg både fant ei ny venninne, fikk høre fantastisk musikk, spist godt og shoppet nødvendig rekvisita til kropp og sjel?

Når jeg i tillegg fikk en interessant byvandring med profesjonell veiviser, og kaffe, ispedd god samtale med en idealistisk gallerieier om de viktige ting i livet, på Bakklandet, må jeg si meg veldig fornøyd.

Og da har jeg heller ikke tatt med spennende foredrag med Ketil Andre Åmodt og Ingebrigt Sten Jensen. Den siste falt mest i smak hos meg og greide faktisk å få fram både tårer i øyekroken og forvissning om at ”de jordbærene jeg selger” er de beste. Sagt med andre ord, gresset er aldri grønnere noen steder, det er kun et optisk fenomen. Vær fornøyd med det du har, og selg det med stolthet.

Nordbohus holder Storting på ulike steder i landet. I år ble det på hjemmebane, i Trondheim. Her ligger Kjedekontoret og her ble firmaet startet for 24 år siden av blandt andre Finn Hjulstad. Finn gikk av 1. mai og overlot direktørjobben til Per Arne Bakken. Styret har gjort et klokt valg og det sees veldig lyst på framtiden.

I helga ble det lansert en ny huskatalog, og den er nok langt over det beste i utlandet, i all beskjedenhet. Nå blir det med stor glede og veldig mye stolthet jeg kan anbefale nytt hus, ditt livs største økonomiske valg, fra Nordbohus.

28. mai legges katalogen ut på nett, og jeg skal gi deg beskjed når det skjer.

Alt sett under ett er det de gode samtalene som står igjen når helga skal summeres opp. Flotte folk og gode samtaler kan man finne overalt, det gjelder bare å se etter. Ta vare på øyeblikkene!

God uke ønskes deg fra meg.

Eirin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen inn, kjære du.
Hvis det jeg skriver setter i gang noen tanker hos deg så må du gjerne kommentere. :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...