onsdag 6. mai 2009

Utstillingen

Et annet prosjekt jeg har på gang når det gjelder skriving er Utstillingen. 1. oktober stiller vi ut, Kari Slaattelid sine maleri, Yngve Olsen Sæbbe sine foto og mine tekster. "Kjærligheten til Tromsø" heter utstillingen, og det hele skal foregå på G.
Jeg har blandede følelser og grugleder meg. Med trykk på grue, kjenner jeg. Prestasjonsangsten står som en nordavind fra Balsfjorden og jeg klarer ikke finne trylleformelen for å få den til å løye. Men, en annen forfatter har fortalt meg at kunstnerisk angst er en god drivkraft og jeg trøster meg med det.
Innvitasjon til utstillingen kommer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen inn, kjære du.
Hvis det jeg skriver setter i gang noen tanker hos deg så må du gjerne kommentere. :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...