søndag 13. mars 2011

Åh, endelig!


I dag skinner solen igjen over Spania, og fuglene har korøvelse. Jeg puster lettet ut og må jo bare tilstå at jeg har vært litt redd for at gjestene ikke skulle få kjenne følelsen av sol og varme mens de er her på ferie.

Det blir ikke mye tid til blogging når man er vertskap, men bilder er tatt og mye skal komme for en dag i ettertid. Nå koser jeg meg først og fremst med tanteunger og deres foreldre, det er lykken akkurat nå.

I dag skal vi avgårde til Safari! Ha en deilig søndag og finn de gode øyeblikk så ofte du kan.

Alt godt fra Eirin

2 kommentarer:

  1. Den sola dere har, sender du noen glimt til meg også? jeg er på underskudd for tiden......
    Nyt den mens dere har den.

    SvarSlett
  2. Høres trivelig ut. Koselig med familie på besøk, og godt at sola dukket opp.
    kos dere videre.
    Klem

    SvarSlett

Velkommen inn, kjære du.
Hvis det jeg skriver setter i gang noen tanker hos deg så må du gjerne kommentere. :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...