torsdag 10. mars 2011

Bli med til Altea!


To kusiner på kirkeplassen i Altea.

Det er koselig å være vertskap når familie og venner legger turen til Spania. Å vise fram mitt Spania er noe jeg gjør med glede, det gir meg muligheten til å se igjen vakre steder og byer.

Jeg elsker spesielt å rusle i gamlebyen i Altea, og jeg fryder meg når jeg kan ta med gjestene dit. Og når jeg ser at de også senker skuldrene, legger seg til en ruslegange og smiler pent, ja da føler jeg at jeg har gjort en god jobb som vert.

Gamlebyen som ligger på en høyde er vakker med sine trange gater og lave hvite murhus. Altea er kjent for kirken med den blå kuppel, og kirkeplassen har et rikt tilbud av caféer og restauranter.

Her kan du lese veldig mye spennende om Altea.

Og her er flere bilder jeg tok I Altea I dag.

På vei inn til kirkeplassen og den blå kuppel.
Trange gater med vid sjarm.
På kirkeplassen
Her spiste vi, denne gangen.
En flott dør
Og et helt typisk vindu.


Så koselig at du ble med til Altea! Ta gjerne turen selv, det er mye mer å se.

Alt godt fra Eirin

3 kommentarer:

  1. Det er vakkert der! Bildene dine får fram minner fra forrige sommers ferie - da var vi i Altea for første gang:-) I år skal vi bo to uker i Albir, og tar nok turen til Altea også:-)

    SvarSlett
  2. ahh for noen herlige bilder.. de vekker også deilige minner :))

    SvarSlett
  3. fine bilder
    og en flott dør..
    kose dere og nyte livet!

    klem fra magny
    med ny URL..

    SvarSlett

Velkommen inn, kjære du.
Hvis det jeg skriver setter i gang noen tanker hos deg så må du gjerne kommentere. :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...