søndag 20. september 2009

Før du dør!


Har du gjort deg tanker om hva du bare må få gjort før du dør?

Kunne du tenke deg å dele dette med meg? Jeg skal bruke det til inspirasjon i det jeg skriver, og lover å dele hvis det kommer noe ut av det.

Selv har jeg lyst til å bo et år, eller mer i et annet land. Enten Italia eller England. Jeg har lyst til å skrive  en bok eller to. Og ikke minst har jeg et sterkt ønske om å utrette noe som gjør en forskjell for noen.

Få høre hva du har lyst til.  Jeg etterlyser dine drømmer og ønsker, og lover å behandle dem med respekt hvis du sender meg noen ord på eirin@medhjertet.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen inn, kjære du.
Hvis det jeg skriver setter i gang noen tanker hos deg så må du gjerne kommentere. :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...