mandag 21. september 2009

I ren begeistring!




 

I dag kom Fjell og Vidde! 




Jeg kjenner begeistringen vokse for hver side, og drømmer meg frivillig bort  i andres turhistorier. Fjell og Vidde er medlemsbladet til DNT, Den Norske Turistforening. Jeg er  et relativt nyfrelst medlem og lar meg gladelig forføre av andres erfaringer, både til lands og til vanns.  Jeg leser om Kajakkferie på Sørlandet, om geocaching på Østlandet, et portrettintervju med Jens A. Riisnæs, en flott reportasje om Fjellreven og et italiensk måltid i fjellheimen.  Og  jeg leser om bålet som jo er min store glede og lidenskap. Og mye mye mer!

Noen nyttige sider

http://www.turistforeningen.no/  for å melde seg inn.

http://gcinfo.no for å lære litt om en ny og spennende turform. Har ikke gjort det selv, men snakket med begeistrede utøvere, og kjenner lysten. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen inn, kjære du.
Hvis det jeg skriver setter i gang noen tanker hos deg så må du gjerne kommentere. :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...