søndag 27. februar 2011

Ren nytelse!

Bildet lånt hos Akinon
Fredag var jeg på besøk hos noen spennende og trivelige mennesker. De driver et fantastisk flott SPA-sted 5 minutters kjøring fra her hvor vi bor. Jeg trodde ikke at et slikt sted fantes overhodet, og så finnes det i mitt nabolag. Jeg legger ved lenken slik at du får se, men jeg advarer deg, bildene på nettstedet lyver, det er nemlig mye mye finere der i virkeligheten. Akinon Center

Her er det i tillegg til SPA, treningsstudio, restaurant og muligheter for kroppsbehandlinger, også til sammen 90 sengeplasser. Både de to som driver Akinon, og stedet selv, er som skapt for å ta i mot grupper for kurs eller andre samlinger. Så hvis du leter etter et sted for venninneturen, eller idrettslaget, eller kollegene dine må du ikke nøle med å ta kontakt. Enten direkte til dem eller med meg, jeg formidler gjerne.

Sentret ligger på en 23 mål stor tomt som de har gjort om til en park hvor man kan rusle seg en tur og nyte stillheten. Tilgjengelig på området er også både innendørs og utendørs basseng.

Leilighetene er som en drøm, alle med sin farge og sin stil. Ønsket og drømmen er at her skal vanlige mennesker komme og få det de trenger. En pust i bakken, en rast på veien, når livet kanskje er både travelt og krevende.

Og kanskje møter du meg der!

Alt godt fra Eirin

3 kommentarer:

  1. sukk.. der skulle jeg gjerne ha vært :))

    SvarSlett
  2. Jeg glæder mig! :)

    Bare lov mig, at kriterierne for at komme ind ikke er, at man skal se ud som hende på billedet! ;)

    God dag til dig og sydens sol!

    SvarSlett
  3. tenk Eirin om det hadde vært sånn.. en plass der man ble gjenkjent.. møtt med et smil.. satt pris på.. det ville vært en drøm !!!

    har hørt at det er kommet en ny cafe nord i Skippergata.. tante Inger (tror jeg) kanskje man kan bli stamgjest der :))

    kos dokker :)

    SvarSlett

Velkommen inn, kjære du.
Hvis det jeg skriver setter i gang noen tanker hos deg så må du gjerne kommentere. :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...