tirsdag 6. oktober 2009

Frost på fjellet-kunst


4 kommentarer:

  1. Å så nydelige bilder Eirin. Naturen har mye flott kunst:)
    Har du hentet lillnurket ditt da? gleder meg til å se:)
    Ha en flott dag i høstværet:)
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Takk!
    Det er ca en måned igjen til jeg får lillepilt hjem hit. Er veldig spent, særlig siden jeg helt har glemt hvordan valpetiden kan være. Du får tipse du har det litt ferskere i hodet. ;-)
    Fin høstdag til deg også.
    Klem!

    SvarSlett
  3. Vakker frossen kunst ja. Jeg kjenner at jeg egentlig venter litt på frosten, og håper den jager bort regnet vi har hatt så lenge. Men jeg håper også at sneen lar vente på seg.

    SvarSlett
  4. du har blitt linka på kjerstibloggen nu :-)

    SvarSlett

Velkommen inn, kjære du.
Hvis det jeg skriver setter i gang noen tanker hos deg så må du gjerne kommentere. :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...