lørdag 24. oktober 2009

Min egen...


I disse engletider kan jeg glede meg over min egen.
Her på Englegård i Tvedestrand, sommeren for to år siden.
Et overnattingssted jeg anbefaler. Hvis det fremdeles finnes, da.
Koselig atmosfære, hyggelige mennesker og nydelig mat.
Jeg har stor sans for små private foretak hvor mennesker, som du og jeg, oppfyller drømmene sine og gyver løs på store oppgaver og mye jobb. Til glede for seg selv, og ikke minst til glede for oss som får være besøkende, kunde eller gjest.
Har du vært på et sted som fortjener noen rosende ord og oppmerksomhet?

Gode tanker rett fra hjertet til alle mine besøkende her inne.
Håper helgen er din og at gleden får bo i hjertet ditt.


5 kommentarer:

  1. Så flott en engel du har;)
    Så sant, det er skikkelig flott når noen tør å satse, så vi får håpe stedet består.
    Ei koselig helg ønskes deg og dine;)

    SvarSlett
  2. Nydelig engel!
    En riktig god helg til deg og dine.
    Smil og klem fra Rita

    SvarSlett
  3. EIn flott blogg du har, eg har humra og smila her eg har site og lese :)
    Takk for flott kommentar hjå meg!

    Klem!
    Britt

    SvarSlett
  4. Så søt jente:)

    Ja enig med deg. Å våge satse!!

    Nyt søndagen og klem fra meg:)

    SvarSlett
  5. For en herlig engel! Takk for besøket og velkommen tilbake.

    Ha fortsatt en fin søndag.

    SvarSlett

Velkommen inn, kjære du.
Hvis det jeg skriver setter i gang noen tanker hos deg så må du gjerne kommentere. :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...