mandag 21. juni 2010

Susi come home!


Min høyst eiendommelige og halvblinde, men høyt elskede katt, har ikke vært hjemme på fem dager. Jeg er litt bekymret nå. Vel, sier jeg til meg selv, det er sommer, vi snakker om en katt, og dette har hun gjort før. Men det ligner ikke på sommer her hos oss, og dette ligner i grunnen ikke Susi å bli borte, så jeg lar meg ikke berolige av meg selv. Jeg går stadig til vinduet og åpner stadig døren. Jeg har vært i garasjen, uteboden og kjelleren, alle disse stedene har hun vært en dag eller to før mens jeg trodde det verste. Men hun blir borte. Ikke kan hun mjaue, ikke kan hun male, hun liker ikke kos og er verdensmester i arroganse. Men jeg har varme god følelser for denne merkelige skapningen.

Susi Q, kom hjem!

PS!
Jeg har trukket vinner, og jobber med et innlegg om rabarbra-sommer-gave!  ;-)

Alt godt fra Eirin

2 kommentarer:

  1. Huffda, det hørtes ikke særlig greit ut. Får håpe hun bare er på en vift, at det er årstida og ikke været som har gjort henne litt reiselysten.

    Krysser fingre for at hun er snart hjemme igjen;) klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Sidst jeg så Susi Q var på hotellet i København. Hun sneg sig lige forbi os ;- Hun er på turné!
    Håber på det bedste!
    Klem.

    SvarSlett

Velkommen inn, kjære du.
Hvis det jeg skriver setter i gang noen tanker hos deg så må du gjerne kommentere. :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...