tirsdag 8. juni 2010

Tante i farta!

Erik og Elise, bilde fra i vinter i et alvorlig øyeblikk.


Assistentene ved en annen anledning.  ;-)

Jeg er tante med ansvar for dyrebare skatter i dag.
Rett skal være rett, jeg har to assistenter på 11 år.
Frida og Regine som også er streikunger, hjelper meg.
Og det viste seg å være lurt, litt ute av trening som jeg er.

Så i full fart, for her er det full fart i dag, ha en deilig tirsdag.
Her skinner solen og vi er på verandaen og skal ut og gå tur.

Alt godt fra Eirin som koser seg.

3 kommentarer:

  1. Mmmmmm, høyrdest ut som ein god dag !! Håper den gode sommervarmen snart sveiper over heile landet !!

    SvarSlett
  2. jeg er utslitt etter to timer med barnebarnet.. en hel dag tror jeg ikke jeg hadde klart :))

    sol, men hvor ble varmen av ?? og snart er det regn igjen.. trasig!!

    kos dæ

    SvarSlett
  3. Godt med stødige assistenter. Jeg er sikker på dere hadde en fin dag.
    Pludrehanneklem

    SvarSlett

Velkommen inn, kjære du.
Hvis det jeg skriver setter i gang noen tanker hos deg så må du gjerne kommentere. :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...