tirsdag 22. juni 2010

Utfordring og 7 ting om meg selv.


Jeg har fått den utfordring av Hannes lille verden å fortelle 7 ting om meg selv. Siden utfordringen kom sammen med en helt ufortjent Utmerkelse, setter jeg ydmykt i gang med å blotte min sjel og lette litt på sløret.  ;-)

1. Jeg er utålmodig som en kasserolle med melk på en kokeplate, men liker å vente, kjeder meg skjelden.
2. Noen dager kan jeg klare alt! Andre dager, ingenting.
3. God mat, laget med kjærlighet er en lykke i livet.
4. Jeg elsker å være ute i naturen, nesten i uansett vær.
5. Jeg trives godt i mitt eget selskap, men blir av og til grusomt selskapssyk.
6. Jeg har alltid planer og prosjekter på gang, og blir glad når noen vil være med på dem.
7. Jeg tror innerst inne at jeg egentlig skulle vært kongelig.

Nå sender jeg dette videre til Miamor,  Gundam - playing around og Urban living by me

En deilig tirsdag, i all slags vær til dere alle!

Eirin


7 kommentarer:

  1. Så gøy å få vite mere om deg. Vi er alle unike, vet du. Og du er en av dem......

    SvarSlett
  2. Utålmodig som en kasserolle med melk på en kokeplate var godt sagt:)) Er nok det jeg også.
    Ha en flott tirsdag du også. Her har vi alt av vær, unntatt sol...
    Klem:)

    SvarSlett
  3. hi-hi-- som en kasserolle...

    bra..!

    SvarSlett
  4. du e god du Eirin:))) takk for den men det e ikkje rette tøtta du utfordre:)) e så dårlig på det der.. får se ka æ klare.. klem :)

    SvarSlett
  5. heia der og tusen takk for utfordringen;)

    sier som Bea, er ikke god på slikt men får se hva jeg roter til, hihi

    hils din vakre katt og kos dere i kvelden ;)

    SvarSlett
  6. Så koselig å bli litt bedre kjent med deg:)
    Ha en fortsatt fin uke.

    klem fra marilyn

    SvarSlett
  7. Synes sørme der er lidt ligheder her! ;-) Især den med kasserollen!
    Jeg føler mig dog mere som heks end som dronning, he he. Meget apropos Skt. Hans.
    Hekseklem

    SvarSlett

Velkommen inn, kjære du.
Hvis det jeg skriver setter i gang noen tanker hos deg så må du gjerne kommentere. :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...