torsdag 24. september 2009

Så fint at du ville la meg få lese drømmene dine!

Det var til stor inspirasjon å lese de eposter som noen av dere, mine flotte lesere, har sendt meg. I drømmer ligger både håp og forventninger, og en deilig dose tro på noe annet rundt neste sving. Når drømmene blir noe konkret, noe vi kan bruke kreative tankekrefter på, gir vi oss selv en hage av harmoni å trekke oss tilbake til når vi selv måtte ønske. Enten du sitter i kø, skal til å sovne, eller bare faller i tanker på jobb, så har du tilgang til ditt private positive prosjekt. For de aller fleste trenger det heller ikke bli bare med drømmen. Som en av dere forteller så ligger det veldig mye glede i å "lese seg opp på", forberede seg, til å oppfylle drømmen.
Hvis dette kan inspirere flere til å sende meg noen ord om hva du bare Må få gjort før du dør, så blir jeg veldig glad. Og jeg lover å holde navn og drømmer adskilt hvis jeg skriver om det.

Beste hilsen
Eirin
eirin@medhjertet.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen inn, kjære du.
Hvis det jeg skriver setter i gang noen tanker hos deg så må du gjerne kommentere. :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...