mandag 15. april 2013

Ikke stykkevis og delt.


På noen områder gjør jeg ting helt og fullt. Eller man kan velge å kalle det en avhengighet om man vil.

Før påske kjøpte jeg den første boka til Rivertonprisvinner Jørn Lier Horst i serien om William Wisting, politietterforskeren han har gjort til sin krimhelt. Og dermed var det gjort, avhengigheten var skapt og jeg har valfartet til bokhandleren og kjøpt alle syv i serien.

I dag kjøpte jeg den siste og jeg både gleder og gruer meg til å starte på den. Gleder meg fordi han skriver så utrolig godt, og gruer meg fordi det er den siste, og jeg kommer til å sluke den!

Har du en ny bok å anbefaler meg når eg er ferdig? Både krim og skjønnlitteratur, biografier og reiseskildringer, jeg er altetende! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen inn, kjære du.
Hvis det jeg skriver setter i gang noen tanker hos deg så må du gjerne kommentere. :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...