onsdag 23. februar 2011

Hva skjuler seg bak lukkede dører?

Dører kan åpnes!

Det er mange som gjerne vil høre om prosessen rundt det å bare "ta løs" og bo et år i Spania. Og det forteller jeg gjerne om. Og jeg avslutter alltid med, - "bare gjør det!"

Jeg har utelukkende positive erfaringer, og gir gjerne tips og råd hvis du trenger. Akkurat det, å ha noen å spørre, savnet vi da vi begynte å tenke tanker om annerledesåret i Spania.

Nå er bånd bunnet, minner lagret og vennskap skapt. Og jeg har fått Spania i mitt hjerte. Helt klart! Nå skal mitt livs vår nytes. Akkurat nå er tanken på å skulle forlate dette nesten ikke til å holde ut.

Sånn kan det gå.  ;-)

Tør du å åpne dører?

Alt godt fra Eirin

4 kommentarer:

  1. been there, done that :)) jovisst er det vakkert her men.. det kan ikke måle seg med klimaet lenger sør, sol og varme.. milevis med strender.. byer så tett som perler på en snor..
    jeg vil tilbake :)) og hvem vet ;)

    SvarSlett
  2. Jeg forstår godt at du ikke vil hjem fra et herlig land, med god mat og deilig klima. Du bor tross alt i en kald del av Norge....
    Men så er det noe som heter: borte bra men hjemme best! Eller.....?

    SvarSlett
  3. Absolutt!!! En dag... Da trenger jeg råd og tips, så takk for det!

    SvarSlett

Velkommen inn, kjære du.
Hvis det jeg skriver setter i gang noen tanker hos deg så må du gjerne kommentere. :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...