tirsdag 12. mai 2009

Med Hjertet


Jeg etablerer for tiden mitt eget firma. Det heter Med Hjertet og jeg skal ha det som ståsted for det jeg skriver. 
Et tilbud vil være hjelp til å lage en minnebok til glede for kommende slekter. Vanlige menneskers livshistorier i bokform, med et opplag den enkelte oppdragsgiver ønsker. I utgangspunktet barn og barnebarn.
Noe annet blir tekster og artikler til magasiner og blader.
Etterhvert kommer både logo og nettside og alt som hører med. Men jeg har det ikke travelt. Her er det virkelig snakk om at veien skal bli til mens jeg går, jeg skal jo holde på med dette lenge.
I mens koser jeg meg med mamma si bok som vi skriver sammen, jeg skriver blogg og jeg har små oppdrag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen inn, kjære du.
Hvis det jeg skriver setter i gang noen tanker hos deg så må du gjerne kommentere. :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...