torsdag 7. mai 2009

Trondheim

I morgen tidlig kl 7 reiser vi til Trondheim. Litt for tidlig for ladyB, spør du meg, men avgårde bærer det. Nordbohus har Storting hvert andre år og nå er det tid for det. Jeg har vært med en gang før og vet at jeg bare kan glede meg. Trivelige folk, god mat, gode foredrag og god musikk er noe av det som venter. Jeg ser også fram til "medbrakt-turen" og etter den, muligheten for å gå i en annen by for å se på livet og menneskene der.
Gleder meg til å sitte på Solsiden med kaffe og forbuden kake som skal nytes for anledingen. Jeg skal ta bilder og lage en liten reiseskildring når jeg kommer tilbake.
God helg til alle!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen inn, kjære du.
Hvis det jeg skriver setter i gang noen tanker hos deg så må du gjerne kommentere. :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...