tirsdag 27. april 2010

Nå er det nok!

Foto: Regine Bjørnstad

Jeg bare må skrive det ned. Det sner, og det har det gjort i hele dag. Nok en gang er tak og gårdsplasser dekket av sne. At hager og fjellsider er hvite i slutten av april, det er vi vant til, slik skal det være. Men at det legger seg sne, se det blir liksom aldri greit. Og jeg venter mensen, så jeg kommer heller ikke til å si at at det bare er sjarmerende. Nå vil jeg ha vår! 

Og for de som lurte, gammelt vennskap rustet ikke i dette tilfellet. Jeg hadde ei kjempeflott helg i Harstad sammen med min venninne Mette. Og vi er enige om å gjenta suksessen. Men først går turen til København og Lene, min  danske venninne. Mer om det om noen uker. 

Ha en vårlig aprilslutt alle sammen.

Eirin

4 kommentarer:

  1. Trodde for alvor at våren var kommet her i Trøndelag jeg,men jammen har vi hatt snø idag vi også.Den legger seg heldigvis ikke,men likevel....

    SvarSlett
  2. Ja da får jeg trå til med min værmelding ! 15 gr. og sol! Vår i sjel og sinn, men har medynk med dere der oppe!Tenk når sola skinner natt og dag!! Gled dere!!!!
    Ha en på tross av været en fin kveld;)) Klem!

    SvarSlett
  3. Jeg holder med deg - snø i slutten av april hører aldeles ikke hjemme noe sted! Men en dag MÅ det ta slutt, og da skal du se at alle blomstene og fuglene har glemt at det har vært en lang vinter. Og etterhvert vil du det også!

    Klem

    SvarSlett
  4. Nej, sne har vi ikke brug for mere. Basta.

    SvarSlett

Velkommen inn, kjære du.
Hvis det jeg skriver setter i gang noen tanker hos deg så må du gjerne kommentere. :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...