fredag 11. juni 2010

Fotball hele døgnet, hele måneden...


Nå skal jeg fortelle dere om mitt forhold til Fotball VM i Sør Afrika. Til vanlig følger jeg med når Tromsø og Norge spiller, og det er det. Men nå altså dette fenomenet som nå skal gå over våre tv skjermer den neste måneden.

Jeg ser at det er god fotball. Jeg lar meg også virkelig imponere over gode tv-tekniske grep og nye finesser. Her går teknologien virkelig framover, tv-gutta får stadig nye leketøy.

En liten titt på en av de kampene som nå har gått gjør at jeg skjønner at den "vepsesurringen" vi hører hele tiden, og som kanskje er "lyd-spraybokser", ville gjort meg gal etter en omgang.

Jeg har valgt å tilnærme meg Fotball VM på min egen måte. Jeg har gjort et veddemål og tror at Spania vinner i år. I finalen spiller de mot Tyskland. Og finalen skal jeg se, med eller uten "vepsesurr". Sånn nå trenger jeg ikke tenke mer på den saken før 11. juli.

Glad hilsen fra lys og vakker nord norsk sommernatt.
Eirin

1 kommentar:

  1. Sådan kan man også ordne det. Jeg skal nok give dig et tip, hvis det ikke går som forventet.

    SvarSlett

Velkommen inn, kjære du.
Hvis det jeg skriver setter i gang noen tanker hos deg så må du gjerne kommentere. :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...