fredag 11. juni 2010

Reiseradioen starter i morgen!


I morgen starter Reiseradioen på NRK P1. Det er noe med lyden av starten på Reiseradioen som gir meg sommerfølelse uansett hvordan været er her hos meg. Alle gode sommerminner ligger i den lyden. Det må jo nesten kalles magi. Og det tror jeg bare det er Allmennkringkastingen som får til. Sa jeg forresten at jeg har jobbet der i 16 år og at stoltheten over å være i folkets tjeneste fremdeles ligger i ryggmargen. ;-)

I dag klarer solen å varme opp huset og jeg trenger ikke fyre i peisen, men ute er det 11 grader og litt vind. Men jeg klager ikke. De lyse netter gir den sommerfølelsen jeg trenger. Men sandalene mine står og venter og mine føtter lengter etter å være bar. Da er det virkelig sommer, når sokker blir igjen hjemme, og fruen går ut i verden i sandaler. Kanskje kommer det med Reiseradioen, i morgen får jeg svaret.

Ha en god fredag, og en deilig start på helga.

Eirin



6 kommentarer:

  1. Og jeg kommer definitivt til å stå tidlig nok opp til å nyte dagens første kaffekopp til Reiseradioens kjenningsmelodi. Gleder meg. SELV om jeg syns det er i tidligste laget, og SELV om jeg syns programmet er i overkant østlandsfokusert :)
    God helg!
    Pludrehanneklem

    SvarSlett
  2. Så kanskje du har ein liten sandal innanfor i statskanalen enno..... Kjekt at sola skin hos deg, og at det regner hos meg Så håper me på både sol og varme sånn etter kvart. Go`helg !!

    SvarSlett
  3. Melodien gir en sommerfølelse, men har aldri lyttet helt til den..antar det er fordi jeg er et B-menneske og var aldrioppe så tidlig;) Den begynte jo 9.00:O)

    Kos deg her høljer regnet;) Klem;)

    SvarSlett
  4. God weekend til dig. Reiseradioen kender jeg jo ikke, men jeg er sikker på, at jeg ville kunne lide den. Det lyder hyggeligt.

    SvarSlett
  5. har ikke hørt reiseradio på maaaaaange år:)) så jeg får vel skru på i morgen:))

    ha ei flott helg.. klem..

    SvarSlett
  6. Reiseradioen er et koseprogram, lytter jeg til hver dag på jobb. Blir ikke ordentlig sommer uten! Og å gå barføtt i gresset, det er sommer for meg. Ha ei fin helg, håper du snart kan møte verden i sandaler. Klemmer**

    SvarSlett

Velkommen inn, kjære du.
Hvis det jeg skriver setter i gang noen tanker hos deg så må du gjerne kommentere. :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...