onsdag 23. juni 2010

Som mor, så datter!


Hun har mast en stund, hvorfor kunne ikke hun også få lov til å blogge? Jeg har tenkt at hun er for liten, blir fort lei og kanskje ikke helt vet hva hun skal blogge om.

Hvor feil kunne jeg ta!? Det er ikke med lite stolthet jeg nå lar dere få en titt innom bloggen til Plippo, lillepia mi. Tar du deg tid kan du se både det ene og det andre, og til og med kanskje lære litt.  ;-)
Bitt av basillen, hun også.

Mine damer og herrer, her er Regineblogg 

God klem på St. Hans, en dag som skal feires forran peisen i år.

3 kommentarer:

  1. hadde ikke kjent henne igjen om jeg datt over henne i byen!! hjelp som hun har forandret seg.. nydelig jente du har Eirin!!

    ha en flott kveld foran peisen.. klem fra mæ

    SvarSlett
  2. Å så flott ei jente ! Eg har vore inn å kika på bloggen hennar og ho er flink ! Så mor så datter !!!

    Ha en fin sommar vidare !

    SvarSlett

Velkommen inn, kjære du.
Hvis det jeg skriver setter i gang noen tanker hos deg så må du gjerne kommentere. :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...