onsdag 10. november 2010

Helt fantastisk, var det!

bilde fra svenskidrott.se

Da er den fem dager lange Fiestaen i Alfaz over. I morgen åpner butikkene igjen, og ungene skal på skolen. I morgen skal fruen ut og gå til Fyret sammen med andre spreke fruer.

I kveld har jeg vært vitne til et fantastisk fyrverkeri, helt spektakulært! Mye mer enn jeg var forberedt på. Det lar seg jo ikke gjengi med ord, men du får tro meg når jeg sier at dette var overveldende. Jeg skjønner jo at de har lang erfaring med fyrverkeri her i landet, for presisjon og tid var viktige elementer i en vel regisert forestilling av lys og smell.

Måtte ditt liv også ha dager med fyrverkeri, på alle måter.

Alt godt til deg fra meg.


Alfaz i dag. Bilde tatt av Birthe Granstrøm

4 kommentarer:

  1. Det var nok helt sikkert en STOR opplevelse! Skulle ønske jeg var der...

    Alt godt til deg også!

    SvarSlett
  2. Det lyder som en skøn oplevelse.

    God gåtur til Fyret.

    SvarSlett
  3. Fyrverkeri er flott - noen får det jo til å bli rein kunst!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  4. FYRVERKERI.....Sukk. Måtte ha vært der Eirin..æ e jo hobbypyroman å fyrværkerifantast. Dobbeltsukk...

    Jardar

    SvarSlett

Velkommen inn, kjære du.
Hvis det jeg skriver setter i gang noen tanker hos deg så må du gjerne kommentere. :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...