mandag 30. november 2009

The Godfather har taket på meg.

Godfather, heter et relativt nytt spisested i Tromsø. Her serveres italiensk mat, og her utøves god service! Jeg har lav terskel på dårlig service og dårlig mat, og blir til gjengjeld overvettes glad når det slår til med begge deler på en gang. Derfor flørter jeg nå med The Godfather, og den lokale mafia, og anbefaler alle, både tilreisende og de som bor i Tromsø å spise der. Ikke bare smaker det godt, det ser vakkert ut også. Mat som er en fryd for øye og gane, gjør en kvinne vakker og snill. Den siste der laget jeg selv, men det fungerte med meg.
De holder til i det gamle lokalet til Peacock, eller Baker Nøstmyr, om du vil ta det helt tilbake til start. Helt sør i Storgata, på gateplan, mot havet.
Jeg forteller deg gjerne hvor du finner god service og gode produkter, være seg mat eller annet. God service er et grunnfjell å bygge en bedrift på. Flinke folk, som utøver sin proffesjon med stolthet og med hjertet, er en berikelse for alle uansett hva de holder på med. 
God mandag!

5 kommentarer:

  1. Heisann :-)) Den plassen skal jeg jammen meg besøke neste gang vi er i Tromsø! Takk for tipset :-))

    Klem, Frøydis

    SvarSlett
  2. God mat og god service er som hånd i hanske og skal følge hverandre. Helt enig!
    Ha en flott mandag du også:)
    Klem:)

    SvarSlett
  3. Takk for tipset, det stedet har jeg ikke hørt om engang, det må prøves! Trodde jeg var lommekjent i Tromsø, men den gang ei. På Frokost-tv i mårra skal Wenche lage lutefiskmiddag i Tromsø, det skulle jeg gjerne fått med meg, men er ikke heime.

    SvarSlett
  4. Hei
    Takk for koselig kommentar hos meg.
    Veldig koselig å se bildene av Ishavskatedralen . Jeg bodde like bortenfor den for mange år siden.
    Når det gjelder fuglene så er jeg ikke sikker på om jeg er den beste til å hjelpe.
    Men mine trives veldig godt i hekken min.I frømateren har jeg en blanding av jordnøtter solsikkefrø og viltfuglblanding.De for også meiseboller. Vist du går innpå siden til Moseplassen så finner du nok mer.
    Du finner henne her.http://moseplassen.com/
    Ha en fin kveld videre.

    SvarSlett
  5. Jeg skulle gjerne vært der med det er litt langt unna...kan prøve det neste gang jeg er i Tromsø.
    Kledm...Ellen

    SvarSlett

Velkommen inn, kjære du.
Hvis det jeg skriver setter i gang noen tanker hos deg så må du gjerne kommentere. :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...